Školní vzdělávací program
Škola bránou do života
Školní vzdělávací program pro vyšší stupeň osmiletého studia a pro čtyřleté studium
- Identifikační údaje školy
- Charakteristika školy
- Charakteristika školního vzdělávacího programu
- Učební plán vyššího gymnázia (.pdf)
- Učební osnovy - charakteristiky předmětů a tabulková část
- Jazyk a jazyková komunikace
- Český jazyk a literatura
- Anglický jazyk
- Německý jazyk
- Ruský jazyk
- Matematika a její aplikace
- Matematika a její aplikace
- Charakteristika předmětu
- Zastoupení průřezových témat
- 1. ročník (kvinta): číslo a proměnná, argumentace a ověřování, geometrie
- 2. ročník (sexta): číslo a proměnná, argumentace a ověřování, geometrie, závislosti a funkční vztahy
- 3. ročník (septima): číslo a proměnná, argumentace a ověřování, geometrie, závislosti a funkční vztahy, práce s daty, kombinatorika, pravděpodobnost
- 4. ročník (oktáva): číslo a proměnná, argumentace a ověřování,
- seminář z matematiky 4 - 1.část, seminář z matematiky 4 - 2.část
- Člověk a příroda
- Fyzika
- Charakteristika předmětu
- Zastoupení průřezových témat
- 1. ročník (kvinta): fyzikální veličiny a jejich měření, pohyb těles a jejich vzájemné působení, stavba a vlastnosti látek
- 2. ročník (sexta): pohyb těles a jejich vzájemné působení, elektromagnetické jevy, světlo, stavba a vlastnosti látek
- 3. ročník (septima): elektromagnetické jevy, světlo, mikrosvět
- 4. ročník (oktáva): pohyb těles a jejich vzájemné působení, elektromagentické jevy, světlo, mikrosvět, stavba a vlastnosti látek
- seminář 3. ročník (septima): seminář
- seminář 4. ročník (oktáva): seminář
- Chemie
- Biologie
- Charakteristika předmětu
- Zastoupení průřezových témat
- 1. ročník (kvinta): biologie baktérií, biologie hub obecná biologie, biologie protist, biologie rostlin, biologie virů, složení, struktura a vývoj Země
- 2. ročník (sexta): biologie člověka, ekologie biologie živočichů
- 3. ročník (septima): biologie člověka, genetika, ochrana člověka za mimořádných událostí, zdravý způsob života a péče o zdraví, změny v životě člověka a jejich reflexe
- 4. ročník (oktáva): biologie baktérií, biologie člověka, ekologie, genetika biologie hub, obecná biologie, biologie rostlin, biologie virů, biologie živočichů
- volitelná biologie 3. ročník (septima): volitelná biologie
- seminář 4. ročník (oktáva): seminář
- Geologie
- Člověk a společnost
- Občanský a společenskovědní základ
- Dějepis
- Charakteristika předmětu
- Zastoupení průřezových témat
- 1. ročník (kvinta): úvod do studia historie, pravěk, starověk, středověk
- 2. ročník (sexta): počátky novověku, osvícenství, revoluce a idea svobody, modernizace společnosti
- 3. ročník (septima): moderní doba I, moderní doba II
- 4. ročník (oktáva): počátky novověku, osvícenství, revoluce a idea svobody, modernizace společnosti; moderní doba I, moderní doba II
- seminář 4. ročník (oktáva): historický seminář
- Geografie
- Charakteristika předmětu
- Zastoupení průřezových témat
- 1. ročník (kvinta): člověka a anorganická příroda, geografické informace a terénní vyučování, geologické procedy v litosféře, voda životní prostřední přírodní prostředí
- 2. ročník (sexta): geografické informace a terénní vyučování, geologické procesy v litosféře, regiony, sociální prostředí
- 3. ročník (septima): regiony,
- seminář 4. ročník (oktáva): geografické informace a terénní vyučování, přírodní prostředí, regiony, sociální prostředí, životní prostředí,
- Osobnostní a sociální výchova
- Člověk a svět práce
- Ekonomika a finance
- Člověk a kultura
- Hudební obor
- Výtvarný obor
- Člověk a zdraví
- Výchova ke zdraví
- Tělesná výchova
- Informatika a informační a komunikační technologie
- Informatika a informační a komunikační technologie
- Průřezová témata
- Osobnostní a sociální výchova
- Hodnocení a autoevaluace
Školní vzdělávací program pro nižší stupeň šestiletého gymnázia
- Identifikační údaje školy
- Charakteristika školy
- Charakteristika školního vzdělávacího programu
- Zaměření školy
- Výchovné a vzdělávací strategie
- Zabezpečení výuky studentů se speciálními potřebami
- Zabezpečení výuky studentů mimořádně nadaných
- Začlenění průřezových témat tabelace průřezových témat
- Učební plán
- Tabelace učebního plánu pro nižší stupeň 6-letého gymnázia
- Učební osnovy + seznam zkratek a kódů
- Český jazyk a literatura, Anglický jazyk, Německý jazyk, Ruský jazyk
- Český jazyk - charakteristika
- prima:
- sekunda:
- Anglický jazyk - charakteristika,
- Německý jazyk - charakteristika,
- Ruský jazyk - charakteristika,
- Občanská výchova, dějepis, tělesná výchova, výchova ke zdraví
- Občanská výchova - charakteristika,
- Dějepis - charakteristika,
- Tělesná výchova - charakteristika
- Zeměpis, Fyzika, Chemie, Přírodopis, Přírodovědné praktikum
- Zeměpis - charakteristika,
- Fyzika - charakteristika,
- Chemie - charakteristika,
- Přírodopis - charakteristika,
- Přírodovědné praktikum - charakterisktika,
- Matematika a její aplikace, Informační a komunikační technologie
- Matematika a její aplikace - charakteristika,
- Informační a komunikační technologie - charakteristika,
- Hudební výchova, Výtvarná výchova
- Hudební výchova - charakteristika,
- Výtvarná výchova - charakteristika,
- Hodnocení žáků a vlastní hodnocení školy (autoevaluace)
Školní vzdělávací program pro nižší stupeň osmiletého gymnázia
- Identifikační údaje školy
- Charakteristika školy
- Charakteristika školního vzdělávacího programu
- Zaměření školy
- Výchovné a vzdělávací strategie
- Zabezpečení výuky studentů se speciálními potřebami
- Zabezpečení výuky studentů mimořádně nadaných
- Začlenění průřezových témat tabelace
- Učební plán
- Poznámky k učebnímu plánu
- Tabelace učebního plánu pro nižší stupeň *.pdf *.html + odkazy na tabulky
- Učební osnovy + seznam zkratek a kódů
- Český jazyk a literatura, Anglický jazyk, Německý jazyk, Ruský jazyk
- Český jazyk - charakteristika
- prima:
- sekunda:
- tercie:
- kvarta:
- Anglický jazyk - charakteristika
- Německý jazyk - charakteristika,
- Ruský jazyk - charakteristika,
- Občanská výchova, dějepis, tělesná výchova, výchova ke zdraví
- Občanská výchova - charakteristika,
- Dějepis - charakteristika,
- Tělesná výchova - charakteristika,
- Výchova ke zdraví - charakteristika,
- Zeměpis, Fyzika, Chemie, Přírodopis, Přírodovědné praktikum
- Zeměpis - charakteristika,
- Fyzika - charakteristika,
- Chemie - charakteristika,
- Přírodopis - charakteristika,
- Přírodovědné praktikum
- Matematika a její aplikace, Informační a komunikační technologie
- Matematika a její aplikace - charakteristika,
- Informační a komunikační technologie - charakteristika,
- Hudební výchova, Výtvarná výchova
- Hudební výchova - charakteristika,
- Výtvarná výchova - charakteristika,
- Hodnocení žáků a vlastní hodnocení školy (autoevaluace)